All night long !

Gullefjun !

Igår va jag dukitg o hjälpte till att baka bröd på "hornboreting", en vikinga grej, känner mig ganska dukitg att ja hjälpte till ;)
Sen vid 3 åkte jag hem till Götelaborg ! Där träffa jag "The tree gullefjuns", Emelie, sebbe och Olivia ! Sen kom nårgra fler gullefjun ! Tack för den kvällen allesammans ♥
Idag har jag jobbat på fritids från 8-16, ungarna är så otroligt gulliga, men dom har så mycket energi så man blir trött i huvvet..
Sen bar de av till stan o shoppa med Syster. Köpte två toppar från H&M, svart och beige. En halsduk från cubus och ett par shorts från Monki, helt okej för att vara jag ;)
O ikväll har ja bara chillat med vänner, tack även för denna kvällen ♥

Nu skall jag sova så ja orkar upp till jobbet imon, Nattis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0