Some Say Love..

Nu sitter jag ute i laggorn (ladan) och skall snart äta tårta men familj o vänner, för mamma fyller år imon ;)

Grattis mamma !

Idag blev jag väckt tidigt för att dom vuxna börja springa runt i huset, så jag körde bilen ner till havet tidigt och låg där hela dan :) Kunde till och med ligga en stud i havet idag, riktigt gott.
När jag kom hem skulle jag gå en långprommenad med kompisarnas hund, men hon ville inte gå med så fick vända en bit bort, gå tillbaka med Stella o sen gå själv :) Ja gick en lång runda på 7 km på en timma, helt okej :D
Alla säger att det är "tantigt" att gå med stavar, men med musik i öronen, fint väder och stavar är det riktigt gött !
När jag var i uddevalla här om dan såg jag VM båtarna, riktigt häftigt stora är dom, hejja Sverige ! Om dom är med..?
Imorgon offrar jag mig och skall jobba på hornbore ting 12-15, ni som vet vad det är -> kom till korv grejen o håll mig upptagen !
Om 24 h är jag hemma i Göteborg ♥ 

Ha en trevlig kväll så kommer ja tillbaka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0