26/12-04 -> 26/12-10 Six years ago you left us

Det är idag sex år sedan Tsunamin tog många människors liv. En av dessa var A.Z. Jag skänker en tanka till dig, din familj och alla andra familjer som råkat ut för denna hemska händelse.
Även om Tsunamin var en otroligt hemsk händelse i mitt liv har jag lärt mig att man skall uppskatta varje sekund av sitt liv och ta vara på dem man älskar. Jag uppskattar de som finns omkring mig, mer nu än vad jag gjort innan.
Nu är du i Nangijala (som min syster säger) och lär dig så att du kan komma tillbaka till jorden och rädda den med alla andra som följde med dig upp till himmelen/Nangijala.
En extra tanke skänkts till dig idag anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0