4:e advent

Trevlig 4:e advent, om man nu säger så!
Hoppas alla haft en trevlig dag! Det har jag i alla fall ;)
Såhär har den sätt ut: Jag vakna tidigt, käka frukost och bara njöt av sovmorgonen. Vid 12.30 bar det av till E där vi baka från 13.00-15.00 då resten av gånget kom :) (sammanlagt 13 pers). Vi fika pepparkakor med glasyr (som vi precis hade gjort) drack glögg och tjöta. Tiden rulla på och jag var hemma igen vid halv 9. Käka då middag, pressad potatis med någon super god gryta på kyckling och trattkantareller :D Nu ligger jag i sängen och kollar på "Baby mama" på TV3, rolig men lite konstig film. Nu är det bara två dagar kvar tills jag slutar skolan, skönt att äntligen få lov :)
Hoppas alla har det bra såhär i snön :) (antagligen). God natt, dröm sött!

Kommentarer
Postat av: selma

hahahaha, oj va jag skratta när jag läste trattkantareller!! :DDD kom och tänkta på emmas pepparkakor som sara tyckte smakade som det, kuul!!! XDDD

2010-12-20 @ 19:45:35
Postat av: victoria

haha aa,, de va lite kul faktiskt ;D Men dom var ju goda !! <3

2010-12-20 @ 22:22:52
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0