Day 4

Day 04- A habit that you wish you didn’t have
Oj,, de e ganska många tyvärr :/
Ja knäcker fingrarna och spottar mycket. men jag börjar vänja av mig vid det :D (Mina kompisar slår mig när jag gör det* haha)
Sen pratar jag lite väldigt för mycket vilket många kan tycka är jobbigt men ja kommer på mig själv ibland,, så de e i alla fall ett litet framsteg. Jag har mycke tix/tvångstankar som ja kan styra över men som ja låter vara lixom hehe. Som att alltid kolla brevlådan när ja kommer hem, vad klockan än är och även om någon annan öppnar den framför ögonen på mig så måste jag göra det själv.
De va lite av mina jobbiga vanor hehe,, kul å läsa om förstår jag ;)
Nu blir det smart till gymmet och köra aerobic i en timma, kram!

Kommentarer
Postat av: selma

men du har ju varit duktig och slutat spotta nu :) det är bra! nu är det bara resten av tvångstankarna och knäckandet ( inte bara fingrarna utan hela kroppen i princip! :O ) som vi ska jobba bort ;) hihih

2010-12-16 @ 11:51:27
Postat av: victoria

Haha, japp, dax att börja ;)

2010-12-16 @ 21:16:45
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0