Finally!

Hellu! Jag skrev inte igår som  ni kanske märkt? De beror på att ja plugga, träna, plugga och somna med Geografi boken på magen med högsta volym i örenen från bra musik. Jag märkte att när jag läste om vulkanerna börja det stå att jag åkte skidor ner för en backe och sånt, så jag bestämde mig för att sova en stund (21.15) så ja sov till 10 sen gick ja o la mig,, skönt!
Idag har ja i alla fall vari i skolan, inget speciellt där bara prov, lektion, läxförhör, lektion, sluta.. Så de blev hem skriva idrotts inlämning, yoga och skriva klart idrotten. Måste bara säga att YOGA är så otroligt skönt! Det jobbigaste är dock att man alltid somnar i slutet, de gr jag i alla fall!
Min rektor har inte svarat än om ja kan åka till USA eller ej. Jag får panik på henne! Men hon har tydligen massa att göra så jag får väll hålla mig.
Ifall ingen visste så bor jag i Göteborg och här är det massor med snö och jag älskar det! Alla säger att det är så kallt och att man fryser, klart man gör! Det är det som kallas vinter :D Och dessutom så klagar man alltid på att det är för varmt på sommaren så man är aldrig nöjd.. Aja ja tycker i alla fall om snön, den är mysig !
Hoppas på en super kul helg, komme förhoppningsvis upp bilder från händelsen på lördag,, om korten blir bra :D
Nu har ja skrivit massa skit,, orkar någon läsa? Nu skall jag kolla lite bloggar sen sova :)
Foto & redigering Ida
Mitt kära sommarställe förra vintern, älskar detta stället. PS. Fjällbacka måste upplevas! DS.

Kommentarer
Postat av: Eira Ljungberg

Åh den är super fin också! Det har stått mellan den röda eller den glittriga men kände att jag ville han något riktigt sparkly på nyår. Funderar fortfarande på att köpa den röda till julafton, den är verkligen fin! :)

2010-12-10 @ 07:03:33
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0