Idol 2010 - Semi

Sitter o kollar på IDOL nu,, varför måste alla vara så bra! :(
Dagen har varit skön börja med skolan där vi ahde LPL snacka och gick igenom lite saker, hade även lite mys med tända ljus och så :) Efter det så hade vi svenska, gjorde inte så mycket slappa o prata med alla bara. Åkte sen direkt till Friskis och gyma. Det var riktigt skönt idag även om inte mina knän va med på noterna :/.
Ja har även kollat in på massa bloggar om utbytesstudenter i USA. Jag vet att det är 1 1/2 år kvar men jag är redan nervös.. Hoppas ja kommer över det!
Dagens !

Dagens händelse: Gyma (som alltid..)
Dagens planer: IDOL och sova
Dagens mat: Rostbiff med potatis o béa!
Dagens kläder: Strumpbyxor, knästrumpor, kjol, vitt linne med peac-märke och svart kofta
Dagens smink: Mascara & consier
Dagens frisyr: Klämma
Dagens bästa: Olle hedman
Dagens sämsta: Att jag inte gjorde någonting på svenskan
Dagens roligaste: Selma kanske? haha
Dagens vill ha: Jul
Dagens låt: All ye, Acoustic - Coffey Anderson
En lien bild på mig - Imon skall syster klippa mig,, Hoppa de blir bra! pöss

Kommentarer
Postat av: Eira

Tack så jätte mycket! :) Vad roligt! Har du ansökt ännu? Vilken organisation skall du åka med?



Tyckte det var så himla synd att Olle åkte ut i fredags, han var min favorit. Vem gillar du bäst av Jay och Minnah?

Kram :)

2010-12-05 @ 17:59:27
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/
Postat av: selma

jag är dagens roligaste varje dag ;) hahaha, nej, men vi kan låtsas iaf (A)

2010-12-05 @ 20:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0