Jag siktar mot toppen så långt jag kan gå!

Shulelulu :)
I morse skulle jag kolla på Julkalendern,, han bara se 2 min innan jag behövde gå till bussen :(. Men gud vad dålig den värkar ! Jag vill ha tillbaka "Mysteriet på greveholm" eller "Karusellerna sover"! Vad gillar ni för julkalendrar? PS. Man kan aldrig bli för gammal för att kolla på julkalendern. DS.
I skolan gjorde jag inte så mycket, hade naturkunskap där vi böja med ett arbete sen hade vi långrast då ja kolla på OTH (Så spännande!) och gjorde engelska. Sen på engelska lektionen fick alla flipp och bara satt och skratta och tjöta,, mysig dag i alla fall!
Nu sitter jag hemma i soffan med en kopp te och gör spanska. Blir sen träning ikväll,, vid 8 pm, men det är skönt för då kan man bara gå och lägga sig när man kommer hem.
Jaja,, kanske skriver mer sen, Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0