What if?

Sova? Nae kan ju alltid plugga istället...
Har tyvärr bara gjort engelskan idag, orka inte mer.. så jag somna vid bordet när jag plugga så ja la mig o soffan och sov en stund sen har jag kollat bloggar så inget plugg här inte!
Någon som vill hjälpa mig att gör om min blogg? Ingen aning om hur man gör så hjälp mig gärna ! :D
Bara en lektion imon, 13.30-14.40. Känns onödingt men måste tyvärr gå :/.
Blir o stiga upp tidigt imon ändå för S och E kommer på "brunch" och så skall vi jobba naturkunskaps arbete mys blir det nog!
Måste bara berätta att min idrottslärare än MKT speciell. Han ger MVG till alla som har gjort "den" uppg. spelar ingen roll om den va bra eller dålig. Dom som gjort delar av den har gått VG+. Hur fan går det ihop?! Förstår om ni inte fattar för jag kan inte förklara bra.. Men aa,, ja han e jätte konstig :/
Vad vill ni att jag skall skriva om här på bloggen? Säg vad som helst, ställ frågor eller bara kommentera!
Ne nu skall ja dra mig till sängen ändå! Hoppas alla haft en bra dag med,, plugg?! hehe
Visst va man snygg när man va liten ;)

Kommentarer
Postat av: Queen <3

svarar på kommentarer du då?? =)

2010-12-09 @ 12:15:25
URL: http://feelia.blogg.se/
Postat av: Eira

Älskar forever 21 ! :D Den är guldig och glittrig, utan axelband :)

Din?

2010-12-09 @ 21:18:21
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0