What can I do now?!

Idag hade ja läxförhör på kommunikationen och vem fan vet vad sociolekt är? Inte jag i alla fall.
På vägen hem från skolan gick jag E och S in på hemköp och köpte donuts,, tjockisar ;D
Det är ju -6°c ute, helt otroligt! Men det är sol och jag älskar det!
Dagens planer är att träna med J kanske börja med samhällsarbetet som skall vara klart på måndag,, om jag orkar hehe
JAG KAN INTE HOPPA ÖVER EN RAD och jag får panik på det! Allt ja skriver kommer under varandra hela tin, fattar ni? haha
Jag gjorde i alla fall american pancakes idag. Det är ju super lätt och riktigt gott !
Såhär fina (och goda) blev dom ! :D
I want to go away, just disappear.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0