4 days left!

Om 4 dagar åker jag till Turkiet, riktigt skönt !
Vi skall bo på detta hotellet, fint e de allt (A) hihi
Idag har jag i alla fall varit i skolan, hade bara samhällskunskap och matte och elevråd. Skönt att sluta senast halv 1 mån-tis-onsdag pga utvecklingssamtal ;D
Efter skolan då satte ja o pappa upp min nya rullgardin, snyggt va de allt ;) men inte de lättaste att sätta upp när pappa hade gips o allt.. Aja efter de drog jag till stallet i 3 timmar :O. Pollen e galen asså, jag hoppa/ramla/gled av när hon stegra sig och vi höll på att ramla ner i diket. Lite smått irreterad va ja allt. Men det blev ändå ett ovanligt bra ridpass ;)
Morotsbröd, kladdkaka och kannelbulle med en kopp te till är en riktigt go "kvällsmat" MUMMS!

Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0