I´ll make it, some day..

Sitter här och är super trött. Vaknade vid halv 11 i morse, riktigt skönt att få sova ut inatt !
Jag börja rensa ut garderoben medans jag vänta på Rebecca. När hon kom, då körde vi igång. Vi skaka fram allt jag skulle kunna sälja, satte priser på det och Rebecca tog massa fina bilder, tack för det ! Emellan allt jobb så blev de mat och kladdkaka (i micro), Mumms !
Vid 18.00 bestämde vi oss för att vi va klara för dagen, då slängde vi oss ner i soffan och kolla på One Tree Hill :)
Snygging Rebecca ;)
Nu sitter jag här och borde plugga till prov imon, men orkar inte.. Aja, Halv åtta hos mig & bonde söker fru har fått styra kvällen hittills !
Pöss, hoppas ni alla haft en bra da ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åhh, vilken snygg bild! :D

2010-10-14 @ 20:55:39
URL: http://rrebeeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0