Work, Work

Idag har jag varit i skoolan. Lämna in CV+Personligt brev och boksamtal 1. Gjorde även kommunikations redovisningen, skönt att få allt överstökat!
Nog om skolan, när ja kom hem käka ja lite, sen blev de ut o köra bil, de gick bra förutom att ja höll på o krocka en gång, haha Men ingen skadades!
Var även o gyma med Jossan,, lite ögongodis fanns det allt ;) haha
På vägen hem ösregna/hagla det så de blev o springa på vägen från bussen haha.
Väl hemma, käka jag och gjorde kladdkaka :D gottigottgott va de :D Här är receptet jag kör på, de blir riktigt bra !
Nu sitter ja i soffan och skall snart sova. Upp o jobba imon, börjar 06.00 så de blir att gå upp 05.00, jippie !
Min finfina arbetsplats ;)
God natt nu folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0