Yeah right..

Wiho !! Ganska nöjd faktiskt, bra på de flesta inlämningarna, helt otroligt, aldrig hänt innan ^^
Nu sitter jag i alla fall och pluggar till samhälls/politiks prov..
Jag är riktigt trött och depp idag. Vädret är dåligt, jag är trött och orkar ingenting. Min samhälls lärare är röv tråkig och gör det inte bättre genom att snacka om massa trökig skit. Somna idag på samhällen i alla fall, lite gott va de så länge de vara.. Kej nu pratar ja bara om samhäll woops.. Men jag är trött i alla fall..
Kan inte någon komma med en Chi latte o en scones med cream chees till mig? :( Plzzzz?
Ne nu skall ja plugga i ett par timmar sen blir de the good wife och sen efter de,, då skall jag sova om jag nu kan somna snabbare än igår.. Aja här kommer lite blandade blider, pöss ♥
Gullungar
Saknar ♥
Cabarén 9:an haha
Bifrost kyrkan, Sten & Jag ♥
Magnus, Jarié, Anna & Andrés Kjellstorp ♥
Denna bilden på mina barndomskompisar får avsluta inlägget ♥
Ha en trevlig kväll, kramar från ett regnigt Mölndal ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0