Hej!

Sitter i skolan och ska nu plugga spanska och engelska, hoppas på att det går bra! :)
Har håltimma fram tills 13.30 :).
*
Tänkte berätta lite om min semester i Sälen ;).
Vi kom upp på tisdag och tog det bara lugnt på kvällen. På onsdag var det strålande sol så då blev det ut i värmen och åka skidor/snowboard :). Min kusin hade skadat armen så han stanna hemma och jag fick åka rund med mamma, pappa, morbror och morbrors fur, trevligt! Vi grillade även korv och hade det skönt :)
torsdagen var det mulet och svinkallt tror jag :P hehe en valig dag :).
Fredagen spenderades också i backen, det var mulet men varmt och på eftermiddagen blev det sol så då blev det att ta en dricka och få lite färg ;).
Lördagen var det igendimmat, man såg nästan inte handen framför sig. Men jag, mamma o pappa åkte till Stöten för skidåkning, fina backar men vädret var jätte kallt så jag frös :(, det blev en förmiddag där, sen hem till stugan. När vi väl va hemma kolla ja film/TV och sov resten av dagen och på söndagen åkte jag hem :)
En lite snabb resume av veckan i sälen ;)
Ps. Imorgon 10.53 pm (tror jag) blir jag 17 ;) hihi
Vi hörs! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0