Windy thursday!

Dagen har varit fullt upp!
Jag började 8.30 i morse och hade i stort sätt ingen rast tills jag sluta. En svensk grammatik lektion, kommunikationstal (som gick hyfsat bra :D) spansk läxa, och matte prov senare var kl 13.50 och jag kunde dra mig hemmåt! :)
Väl hemma blev det fryst pizza! Den var riktigt god :D
Det var:
En pizza senare åkte jag till stallet och red en crazy häst så nu kommer jag säkert ha träningsverk imorgon, dock är den känslan ganska go ;).
Det blåste en himla massa idag med så jag höll på att välta med moppen..
Jag gör just nu idrottsläxa tills imon. Jag förstår dok inte riktigt vad man ska göra men det blir förhoppningsvis bra :)
Hoppas alla haft en skön torsdag och att den fortsätter så!
Kramar från ett soligt (det var sol men den gick ner) Mölndal! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0