Possetiv kritik?!

Possetiv kritik. Jag tycker det är så svår!
Jag skall inte skryta och säga att jag får massa bra kritik, för det får jag inte. Men när jag väl får den, vad skall jag då göra med den?
Om någon säger - Vad bra du jobbar! Eller - Vad glada vi är att vi har dig här! Så vet jag aldrig vad jag skall säga. Jag bara - Mhm hehe vad kul då :).
Det känns som att jag håller ett brinnande klot i handen. Om jag inte gör mig av med det kommer det att gå dåligt för mig. Alltså; det känns som att om jag tar emot den possetiva kritiken kommer jag bara bli mallig, säga att jag gör ett bra jobb och sluta göra det för att jag slutar kämpa för att göra ett bra jobb. Istället gömmer jag undan den bra kritiken och jobbar ännu hårdare för att göra ett bra jobb. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, men det är mitt sätt att hantera den.
*
Hur gör ni när ni får bra kritik? Får ni ofta possetiv kritik eller inte
*
Jag kanske har massa konstiga tankar om saker och ting. Men det är sådan jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0