You can always count on me.

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera :(
Har haft fullt upp med skolan men nu är det äntligen klart!!
Fick veta idag att vi ANTAGLIGEN kommer gå på fredagar.. Men jag satt med schemat ett tag på matte lektionen så vi kan ha en liten chans att vi slipper fredagarna! Hoppas på det! :D
Vi hade även spanska test idag. Jag kunde allt innan jag gick in men glömde det lika fort när jag satte mig ner. Varför blir jag så nervös vid prov/test!!! Hatar det :(
Nu e de "halv åtta hos mig", "stylisterna" & "hellcats" :D haha Riktigt skön kväll :D
Haj så länge! ;)

Kommentarer
Postat av: Edda

sv: tänkte svara på din fråga här. Mina skoldagar börjar 7.58 och slutar 3.12 (japp exakt dom minuterna också..) varje rast är 4 minuter lång och mina lektioner är ca 43 minuter tror jag.. :)

2011-02-10 @ 22:17:31
URL: http://eddagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0