- Kan va så, behöver inte va så, kan va så.

Rubriken visar någonting som jag säger alldeless för ofta..
Idag har varit en underbar dag!
Den börja med att jag gjorde american pancakes med blåbär i, sirap och bananer brevid. (Jag hade bild på dom men den hittar jag inte.. Lägger upp de senare!)
I alla fall, jag kollade på "The tourist", helt okej film tycker jag ;). Efter det blev det att åka till Stadium XL och köpa sport BH (Y).
Men nu måste jag berätta! På vägen dit (jag kör och har inte gjort det på ett par månader) så får jag kärringstopp vid en korsnig.. Så skall jag precis köra iväg så e de e jävel bakom mig som håller på att tuta! Va fan tänker den med! Jag blir ju inte mindre stressad, arg eller nervös om ha TUTAR på mig! Jag brumma iväg och var riktigt förbannad och min pappa lika så! Då märkte jag verkligen hur lik jag var min pappa hahahaha. Kanske inte så lätt att förstå vad som hände då jag är sämst på att förklara haha. Ovanpå allt när jag skulle parkera kommer en jävla kärring i typ 100 km/h inne på parkeringen och så tutar hon på MIG när HON håller på att köra in i MIG. Folk e verkligen galna... Förutom detta gick det mycket bra :D
Nu sitter jag i soffan och kollar på handboll, -Hejja Sverige!!!
Har även haft middag här hemma med; mamma, pappa, syster, Christian och Keso (Keso e en hund ;).
Hoppas någon orkat läsa detta..? Och att alla har haft en lika bra söndag som jag :D.
Nu är det bara 30 min kvar till "solsidan" därför blir det att hoppa in i duschen, värma en kopp te och bänka sig framför TV:n.
Kommer kanske ett kvällsinlägg sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0