Far away.

Nu är jag äntligen hemma och har lite tid att slänga upp ett inlägg!
Jag har idag varit i skolan och aa, haft lektioner. Det har även hänt lite grejer som vänder massa saker upp och ner :/.
Efter skolan blev det vaccin sen hem och äta.
När jag kom innanför dörren såg jag även att jag fått min efterlängtade bok :D
Men jag skall nog vänta med att läsa den tills jag åker till sälen, så jag har något att göra på vägen :)
Efter det var jag i stallet och bara pyssla lite. Nu är jag hemma och har sätt på "Halv åtta hos mig".
Nu blir det att plugga så man blir klar med alla dessa läxor.
*
Ignorant Boy, Beautiful Girl - Loney Dear.

Kommentarer
Postat av: olivia

Sv: Gud vad kul! Har du anmält dig och allt? Ska du åka nu eller senare? :D

2011-01-31 @ 20:36:18
URL: http://usaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0