First train home.

Jag är bara såå trött! Gott att detta var sista skoldagen denna veckan i alla fall. Imon blir det stallet sedan skall jag.. Ja ni får se imon kväll (om jag blir nöjd) ;). På kvällen vet jag inte :O Vill se "burlesque" på bio men får se hur det blir med det!
Dagen har varit bra. Hade kommunikation; super! Jag ligger på VG+ och kämpar jag på kan jag få MVG :D Matte; Hat på vissa uppg.. Spanska; Gick nog bra :D och
Svenska ahahhah Min svenska lärare är bara så roligt!
HON: "Inte en bull sats utan en SATS", "Han kommer inte ikväll", "Dom har haft sex hela tiden". Alla kanske inte förstår de roliga? haha men fan vad vi skratta haha.
Sedan fick jag även veta mindre bra saker som har hänt, kommer dock inte ta upp det här. Jag önskar er båda all lycka!
Efter skolan blev de hem, se på stylisterna (superbra program!) åkte till stallet, frös som en isbit -> åkte hem och ställde mig i en underbart varm dusch!! Jag tror ni kan gissa er fram till vad jag gjorde mellan 19.30-20.00 hahah precis, "halv åtta hos mig" ;).
Min kompis undra om hon kunde ringa så sa jag "ja kl 8". ahha o då sa hon: "Jävla halv åtta hos mig asså!" haha.
Nu sitter jag bara här med datan, kollar bloggar, lyssnar på musik och funderar på att sova. Är så GALET trött :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0