my throat is killing me!

Som ni kan läsa ovan har jag ont i halsen :(.
Men jag e glad ändå! Sista skoldagen idag då men det blir ändå upp 05.30 imon då jag skall jobba!
Självklart har jag fått massa plugg också.
Jag förstår mig inte på min engelska/geografi lärare!
På lektionerna gör vi verkligen ingenting. Vi kollar typ på film eller sitter o pratar. Men nu när hon var sjuk la hon ut uppgifter (som vi skulle gjort på lektonerna) på våran "skol sida". Där har hon lagt upp ungeför 4 uppg. i vardera ämne (engelska 4, geografi 4). På lektionen skulle vi säkert inte ens gjort en av dem uppgifterna. Saken är den att jag vill att vi gör mer på lektionerna och inte får massa när hon är borta. Nu fick jag skriva av mig lite ;).
Så imorgon blir det alltså jobba, plugga och vara med Jossan :)
Nu blir de snart "halv åtta hos mig" ;)
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0