Nyår

Jag tänkte berätta hur min nyår såg ut!
Först sov jag ut sen bar det av till stallet. Pappa körde mig dit och jag gjorde allt i stallet sen gick jag en härlig prommenad i det fina vädret, hem.
När jag var hemma igen åt jag lunch, duscha och packa lite grejer som jag skulle ha med till E där jag skulle göra iordning mig. Vid tre var jag hos E hon både sminka och fixa mitt hår. Tack så JÄTTE MYCKET för det!
Resultatet! Vad tycker ni?

Vid fem blev det att gå hem, lämna grejer och hämta "prisent" som jag skulle ge till A. Hon fick muffins med rosa glassyr :D.
Jag, J1, K, L och H åt jätte god middag hos A.
Förrätt: Skagen toast
Varmrätt: Kött (vet ej vilket), klyftpotatis och zatsiki eller beanais sås.
Efterrätt: Kladdkaka och hallonpaj (med vanilj vissp).
Vi sjöng även singstar och tjöta en massa.
Vid 22.30 kom J2 och hans kompisar och hämta mig. Jag åkte med hem till dom, vi tjöta och när kl var 00.00 gick vi ut och såg på alla fina fyrverkerier. Sen blev det film och vid 3 gick vi o la oss.
Lördag: Vakna tidigt och kolla på "vampire sucks", en del av "Dear John" och "Drag me to hell". En trevlig lördag med J2 helt enkelt.
Hoppas alla haft en underbar nyår! Vad har ni gjort? :D

Gott nytt år till alla mina bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0