Utlandsresa.

Nu har jag ätit och slappar en snabbis innan plugget börjar. Jag älskar verkligen mat! haha
Idag har jag varit super onyttig :(. Det är ju den 25:e och då får jag lön *jippie!*. Jag fick även mer än vad jag hade förväntat mig så då köpte jag en semla, en pommes talrik och en supersnygg tröja från H&M :D
På idrotten sova vi lite, körde lite tävlingar och bada bubbel pol, super gott! ;D.
Ja kom hem halv sex vilken känns sent :(. Men nu är det bara två dagar kvar sen är det helg! :D
Kvällens program blir "halv åtta hos mig", "sofias änglar", "den hemliga miljonären" och "cougar town"!
Vad gillar ni för serier? :D

Det e så bra när kan kollar på serier, för då kan man plugga i pauserna ;) haha
Det kommer nog mer inlägg, utförsäljning dessutom :D
// Vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0