oslo

Jag tycker denna händelsen i Oslo är helt sjuk. Jag blir så att jag inte kan bli rädd eller berörd av det på ett sätt. Jag kan bara se det på ytan, inte riktigt ta på det.. Hemskt att en sådan sak ska behöva hända så nära en. Och i ett grannland. Det har ju i för sig hänt en liknande händelse i Stockholm nyligen men detta tycker jag var läskigare då det var på ett läger för ungdomar. Även händelsen inne i Oslo är sjuk. Lyssnar nu på ekot i p3 och det är hemskt att faktiSkt få höra på det.. Hoppas ni mår bra..

Kommentarer
Postat av: paula

Oj, haha såg inte förrän nu, men va, fan va ballt! :D haha, när då?? :D

tack för söndagen, hör av dej när du är hemma igen!(L)

2011-07-26 @ 16:26:23
URL: http://psintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0