Dancing in the moonlight!

Dagens planer var att jag skulle på "Highway to hell" med Selma och Sara men planerna blev ändrade då Selma fick migrän :(. Nu blir det då en kväll med andra trevliga vänner :)
Jag är så otroligt glad för att jag äntligen är ledig denna helgen!
Imorgon blir det till stan och kolla på "one piece jump in", funderar på att köpa en sån för dom ser så sköna ut! Hehe.
Ja jag vet inte riktigt om jag har något roligt att berätta om? Skolan denna veckan har varit okej, inte så mycket läxor *peppar peppar ta i trä*, bara allmänt vanlig..
Nu fick jag ett mess om att vi skall åka snart så nu blir de att ta på sig ngt trevligt (nya käderna?) sedan rusa vidare till bussen! Ha en trevlig kväll allihopa! :D

Kommentarer
Postat av: Edda

sv: haha inte min heller.. jobbig var den också! haha

2011-03-04 @ 22:02:40
URL: http://eddagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0