Sovmorgon!

Älskar mina sovmårnar på måndagar. Kan bara ligga och dra mig i sängen, behöver inte gå upp fören halv 10.
*
En snabbis av helgen:
Fredag; Jag var i skolan sedan fika EVIRSE på ett café med goda våfflor eftersom det var våffeldagen. På kvällen tog jag det bara lugnt och vila upp mig.
Lördagen; börja med en mysig film med täcket och en kopp te i soffan. Vid halt tolv åkte jag och träna med mor och far. Efter det åkte jag till stan med Emelie, vi fika och kolla i mysiga affärer. Sen hem till henne en sväng och så var Josefina hos mig på kvällen.
Vi gick verkligen all in under earth hour, satt i ett kolsvart hus. Vid nio i alla fall tog vi min supermoped till Hemköp i Bifrost. Där köpte vi på oss; annanas, äpple, päron, banan, honungs yoghurt och en sån marabou mango. När vi kom hem så åt vi detta som en fruktsallad. Med chokladen i var det en underbar kombo och minst lika gott som godis, fast lite nyttigare!
Söndagen; vakna jag upp breve Jossan som sov över. Vi var duktiga och hade ställt om klockan ;). Vi kolla på "Dear John" och det föll allt ett par tårar..
Sen åkte jag och va barnvakt, kom hem och drog vidare till Jossan och hade en skön kväll där. (känner inte alls att jag bara varit med henne i helgen..).
Nu skall jag ligga o lyssna på skön musik innan det blir upp och dra sig till skolan.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Eira

Dear John är så bra! Åh men massa ifrån mitt förra lag bor ju där fanny bor, i eklanda :)

2011-03-28 @ 11:39:43
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0