UV-samtal

Nu ska jag snart in på utvecklingssamtal, hoppas på de bästa :D
*
De andra åkte hem nu vid ett, då vi slutar, så jag satt och läste min underbara bok "sickened" ute i solen ! Men de blåste så mycket och jag börja frysa så ja promenera tillbaka till skolan igen ;)
*
Jag vill så gärna flytta hemifrån och ha massa pengar så att man kan inreda sin egna lilla lya. Det är så mycket jag vill köpa, kan gå i inrednings butiker i flera timmar utan att tröttna. Tar nog ett tag innan jag flyttar hemifrån men vi får se. Man kan ju köpa på sig grejer!
*
Nu sitter ja här i data salen + 3 el-killar, inte så sociala sådana dock, dom spelar data spel.. Förstår verkligen inte hur man kan tycka det är kul, men men,, alla har ju olika intressen :).
*
Nu skall ja ut o möta far min sedan blir det även att köra lite bil, så underbart roligt !
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0