Nu är jag äntligen hemma!

Haft en lång mer underbar dag med tråkiga inslag..
'
Dagen börja med nationellt prov i matte, kändes helt okej.
Sedan hjälpte vi (jag, Selma & Emma) till med att göra fint till modevisningen (Vårsalongen) vi fick en engen "häftar man" också som hjälpte oss,, han häfta alltså fast det vi ville ha där vi ville ha det med häftpistol ;) Haha.
Vi gick till Kungsmässan för mat, "prova massa skor men inte köpa shopping" och en smoothie!
Jag gick sedan vidare till nästa yrke vilet var fotograf ;) Det var väldigt roligt och när jag lämna över kameran till min lärare hade jag "bara" tagit 375 bilder ;) (på 3 timmar) Hehe.
'
Hoppas alla haft en fin dag! Kommer kanske upp bilder ifrån modevisningen senare ;)
Kram

Kommentarer
Postat av: paula

haha, tack!

sen ses vi till sommaren med TVD!:D

KRAM

2011-05-18 @ 21:34:03
URL: http://psintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0