Mysigt !

Igår och idag jobbade jag, de gick bra med massa nya mysiga små barn !
Tog en Frapino Jordgubb/Rabarber innan jag kom från Frölunda, Mumma !


Igår kväll käka jag med mamma, pappa, Indgid och Lennart i stan. Det blev ryggbiff med potatis och rödvinsås, mycket gott ! ( Vi åt på stället till vänster om "Karlssons garage" vid Linné).
Sen åkte jag till kungsport, träffa Sebbe och Emma, vi chilla lite sen kom syster och sa heej, trevligt trevligt.
Sebbe och Emma drog hem så då träffa jag Tommypommy o hans polade en sväng, trevligt det med :)
Sen vid 21 åkte jag hem till gullungarna Sebbe och Emma, vi satt o tjöta ett tag innan jag drog mig hemmåt till sänge, där jag somna med mobilen i högsta hugg.. Hehe
Idag efter jobbet klippte jag mig. Det va så orligt ojämt och slitet så fick klippa av nästan 1 dm.. Jag tyckte det bev kort, men det är mycket frächare nu så det är väl bra :)
Sen träffa jag Alex och Jossan, som jag inte träffat på jätte länge, kul va det att ses igen !
Vi tjöta på som vanligt och fick ett break när jag va hemma och käka. Sen åkta jag och Jossan till 421 för att kolla på macbook pro,, den var fiiiin (a).
Sen hem till jossan och chilla och nu skall jag snart sööva i min goa säng !

Imorgon blir det antagligen Oskar Linnros !


Kommentarer
Postat av: moa

sv: åh, ska se till att försök hitta dom ;)

saknar dig !

2010-09-07 @ 21:56:16
URL: http://moaffalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0