Två flugor i en smäll !

Dator på mitt sommarställe hinner man väl inte me så jätte bra men, men..
Igår och idag har jag jobbat på ett apotek i Uddevalla-Gallionen, som skall öppna nu innom några veckor. Så jag har då hjälpt till med att beställa varor och packa upp dem :) Det har faktiskt varit riktigt kul, trodde jag inte att det skulle bli !
Igår färga jag håret igen, det sliter ju som 1000:an :/ men färgen blir ju bra när han haft lite silver schampo i ;D
Ikväll va jag hos ida o vi lekte lite i Photo shop, HiHi. Ida skall även göra min header, när det nu blir :P
2 dagar kvar, sen bär de av hemmåt mot Göteborg !
 
Fundera på att köpa en "Macbook pro" :D


Min underbara wonderbara syster kom även idag ! Älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0