Yippie !

Igår blev de kvällen på stan, mys ! Kolla lite på Lisa Nilson och hyllnings grej till Michael Jackson, mycket trevligt va detta ;)
Söndags dagen börja med att jag åkte (vid 11) till Varberg med mamma och syster, vi hälsade på några gamla grnnar, så kul att se dom igen ! Vi fika och prata, visa bilder och bara tog det lugnt :) Bar sedan av hemåt vid två men fick stå o kö på vägen hem så det tog ett tag,, Svängde in på Ikea i kållered och och kolla lite, mamma sprang så duktigt hem och syrran körde bilen :) Väl hemma fixa jag mig käka och drog in till stan med Emelie :) Vi träffa först Tommy o hans vänner inne på Rix FM festivalen, sen ut o säga hej till Sebbe o några :) Emelie drog med dom hem så jag pallra mig tillbaka till Rix FM och träffa Jossan o Erika vid åtta då när "showen" var slut träffa vi på några andra och gick vidare upp mot café tintin där vi tog en fika med mycket ögongodis ;) Nu är man äntligen hemma och kan njuta av de sista dagarna på sommrlovet, bara 2 dagar kvar,,
Nu skall jag sova i alla fall ;)
Lite bilder från igår och idag :)
Våra gamla grannar och syster
Emelie hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0