Mys pys!

Sitter i soffan med täcke och har pappsen breve mig, kollar på film oxå, MYS!
Idag har ja vart i skolan, de gick hyfsat bra tror ja haha sen har ja pluggat vart en stund med L och gymat med J. Bra dag!
Svenska borde man ju ha bra betyg i, eller? Men fan heller för mig,, jag får bara G på allt ja gör,, tror inte min lärare tycker om mig :( haha.
Idag fick ja föresten reda på att programmet jag går, samhäll-management. Våran årskurs är den sista som går den linjen.. Så dom som kommer nästa år (95:or) kommer gå samhäll-beteendevetenskap. De ja skall komma fram till haha är att när jag kommer tillbaka från USA skall jag ju gå 3:an här hemma,, men då finns ju inte min linje och mina kurser?! Men min super bra matte lärare skall hjälpa mig och se vad som kan göras,, hoppas de blir något bra slut på det här!
Undra om någon orkar läsa detta.. Aja nu har ja skrivit av mig lite i alla fall..
Haha ha en go daag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0