Veckovilld..

Det e onsdag idag va? Jag har helt tappat veckodagarna asså..
Det står ett livs levande ögongodis mitt framför ögonen på mig! Yummy ! Kanske borde ta ett smakprov ;) hahah
Aja idag gymma jag sen har jag legat på "soldäcket" 10.00-16.00 gottigott ;) Men jag måste sola min rygg för den e helt vitt ungefärr.. Men ja har fått bort de fula ränderna idag i alla fall, gött de :) Måste även berätta en roli grej (tycker jag haha). När jag låg o sola somna jag men ja va ändå vaken och så börja ja drömma ngt. O i "slutet" av drömmen halka jag i en trappa så i verkligheten då -> mina ben bara flög upp ur solstolen som att jag hade ramlat. Gissa om folket kolla snett på mig.. Aja de VAR kul i alla fall :)
Inte gjort så mycket mer än solat förutom gjort lite matte och tagit ett varmt skönt bad ;)
Nu skall jag äta, som vanligt ;) ahah sen blir de förhoppningsis att sova bättre än inatt :)
Inte många dagar kvar nu.
Hörs o ses, haj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0