By your side.

Ligger o kollar på film, huhu så lessam den e!
Igår jobba jag, va i stallet och var hos syster,, mysig dag men fullt upp!
Idag har jag jobbat, igen, tränat, igen och vart på en "konsert" med Jossan o Linda, trevligt trevligt ;)
Så otroligt trött idag, helt sjukt..
Resan till Turkiet år nu bokad, åker på Lördag kväll ! Så skönt att få komma bort från allt. Åker ju på lovet så har inga läxor, Jaa! har det någonsin hänt att jag inte haft plugg med mig? haha
Ifall nån vill veta jobbar jag som frukostvärdinna på ett hotel i stan där jag fixar med bufén och såå. haha kort om de ;) Någon som vill ha jobb? Hör av er till mig så kanske jag kan fixa ;) hihi
Snyggingarna som dansa för mig förra året på en båt-tur ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0