Don´t Stop Me Now

Sitter o kollar på Holland-Sverigen, KOM IGEN NU BLÅ/GULA !
Idag har vart en lååååång dag. De börja med Samhäll där man glömt göra läxan..
Sen matten då drama stod på schemat. Svenskan gjorde jag väl inte särskilt mkt på tyvärr. På idrotten gjorde man lite ergonomi, förstod jätte mkt.. hehe
Äntligen va skolan slut o då blev de in till stan, fika med Emelie, Olivia och AMANDA som kommit till vårat lilla land från Schweiz hihi.
De va mys med chai latte och tjej snack :)
Sen blev de en sväng till Eklanda o hälsa på folk. Nu är jag i alla fall hemma och borde plugga, men orkar inte.. Imon är man ledig i alla fall vilket är skönt :)
Jag vill som sagt åka till USA nästa år så håller på att leta jobb, Rebecca skall komma hit imon så skall vi rensa mitt rum och sälja massa saker, någon som vill ha något?! Mamma tycker jag borde vänta med att åka tills mellan 2an och 3an. Det låter i o för sig bra för då kan jag få ihop mer pengar utan att stressa, men,, jag är rädd att jag inte kommer vilja åka då och då kommer jag bli ännu ledsnare för att jag inte åkte tidigare. Eller så kanske jag inte kan åka för att lagar ändras eller så. Det är så mkt man tänker på och det gör det ännu jobbigare. Att läsa andra utbytesstudenters bloggar gör de inte heller bättre.. Aja vi får se vad som händer, hoppas på lite barnvakts-jobb fram över i alla fall :).
Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0