Just The Way You Are

Heej !
Jag har inte skrivit på några dagar för,, hmm jag har inte orkat. Har haft fullt upp att läsa en grymmt bra blogg hahah men nu har jag ont i nacken och fått 4:kantiga ögon, woops !
I helgen har jag i alla fall hunnit med att vara på landet, träffa familjen Kjellstorp, myys ! Men vårat hus var sviiin kallt så mina fötter var som isbitar hela lördagen, buhu :(
Hade även en trevlig lördag med folk och träffa Amanda nu innan hon åker tillbaka till schweiz.. :( Idag har jag i alla fall vart en sväng och kollat på hus i Åsa till några vänner och inte gjort så mycket mer. Slappat vid datan och pluggt lite. Har prov på tisdag i samhällskunskap men orkar verkligen inte plugga till det,, hatar samhäll :@ Syrran, hennes pojkvänn och Keso-Peso var här på middag idag.
Keso sötnos !
Jag har nu bestämt mig och skickat in pappren,, Jag skall på high school år 2012/2013 ! Woihoo jag längtar såå och det är hela 2 år kvar.. hmm,, Aja jag kanske borde lugna ner mig lite och ta det som det kommer (hoppas åren går snabbt!). Måste i alla fall börja samla pengar, hoppas de går bra hehe.
Förkylningen sitter i, hoppas den släpper snart så jag kan börja träna !
Ha en braa kväll pöss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0