Tjabba Tjena !

Heeej, jag har inte skrivit på ett väldigt långt tag för jag har varit väldigt upptagen.
Den senaste tiden har jag pluggat, tränat, varit med vänner och en stor del av min tid har gått åt att söka stipendier.
Jag har nog suttit i 10 tal timmar för att hitta stipendier. Jag vill nämligen åka till USA som utbytesstudent och det kostar en del. Därför är stipendier en bra grej :D Om man hittar några vill säga..
Är det så att du (som läser detta) vet något bra res- eller utlandsstudie stipendie, får du GÄRNA säga till. Jag behöver all hjälp jag kan få ;)
Jag har även varit på Intervjuer till High Schools i USA, så jag har blivit antagen till en av "bolagen" men de andra vet jag ej än. [Som ni kanske märker kommer jag skriva mycket om mina High School förberedelser fram över och hur det går med dem].
Jag har gått i gymnasiet ett tag nu med massa underbara människor så här kommer några bilder på dem :D
Snygging Karin !
Snyggaste Karin haha
Maja (Som dessutom fyller "övningskörs" myndig idag ;D haha
O här är GLADA Rebecca oxå ;D
De va allt för idag, nu blire lite naturkunskap till provet imon.. sen sova :D Natt !!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, vad glad jag ser ut :D <3

2010-10-07 @ 22:21:14
URL: http://rrebeeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0