Everybody's changing.

Dagen börja med att ja o Jossan gick en sväng på 1H, 20 min (kanske ungefär 8 km) med stavar. Väl hemma åt jag "brunch" det blev en tonfisksallad med: tonfisk, ägg, isbergssallad, gröna-oliver, tomat och majs -> Gott! Efter det gick jag till Jossan och vi sola från 13.30-15.00 ungefär sedan tjöta vi lite och jag drog mig hemmåt. Nu har ja nyss ätit och ska gör iordning mig för att åka in till stan och fika på uteservering med Alexandra och Josefina; hoppas på en fin kväll och längtar till morgondagen! Kram!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej Victoria! tack för idag ^^

ska vi länka varandra? haha jag är inte så bloggande av mig men ändå :P min blogg heter itsiss.blogg.se

kram

2011-04-19 @ 20:35:09
URL: http://itsiss.blogg.se/
Postat av: Eira Ljungberg

Haha det var så himla random!! Störtskönt :D

2011-04-19 @ 23:41:37
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0