Everybody's feeling warm and bright. It's such a fine and natural sight.

Gårdagskvällen och dagen:
´
* Måste bara berätta att jag igår 05.10 på morgonen cyklade in till jobbet och tog en sväng förbi IDOL kön och hälsa på vänner som varit där sedan 03.00. Efter jobbet cykla jag hem igen och åkte vidare till jobbet. tanka även moppen på vägen, för första gången, läskigt..
* Var och grilla med trevlig vänner igår! När jag kom hem lukta jag självklart väldigt mycket eld så jag hängde ut kläderna och tog mig en dusch ;). Jag gillar eld lukten men kanske inte för mycket :P.
* Jag jobbade idag och det va allt trevligt, mkt att göra som vanligt vilket är skönt :).
* Väl hemma tog jag mig en power nap.
* Tog en promenad med Jossan och vi köpte glass.
* Gjorde en Savarinkaka med citrussirap, Mumms!
* Fick fina muffinsformar, tårtfat och jättefin tårtspade av syster.
_
-> Jag älskar att baka, någon som vill ha något? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0