My dream!

Nu skall ja berätta om min otroligt underliga dröm, ja byter dock ut namnen ;) haha
*
Jag vakna upp ur min säng och så ser jag att Patrik är i mitt rum, breve mig står en liten kaffe från pressbyrån, ja smakar och säger sedan till honom att den är kall. Då säger han att ja får väl ta o fixa nytt då.
*
Helt plötsligt börjar han kittla mig, sedan börjar jag välja kläder. Två av Patriks kompisar är även där. Jag frågar när dom börjar och de säger kl två. Min syster ringer och säger att jag kan låna hennes lägenhet och kan ta med mig Rickard dit. Hon säger även att hon kan skicka receptet på morotskaka på måndag (detta var tisdags morgon).
*
Jag hör att mamma o pappa rusar runt och letar kläder, kl är halv åtta o ja skulle väcka dom halv sju. Helt plötsligt är jag i ett köpcenter med min kompis Frida och en känd skådis (vet ej vem, men en man). Det är två bomber där inne, skådisen drar ut bomben och springer iväg. Jag går in på Lindex och säger att alla skall utrymma, lika så på guldfynd och helt plötsligt kommer det ut folk ifrån Plangaten med stora tulpanbuketter, jag puttar ut alla.
*
Min komis Frida slänger bomben på marken, hon springer och hoppar över den (när hon är över den trycker hon på en knapp på en fjärkontroll hon håller i). Hon kommer fram till slutet av trappan och bomben sprängs. Jag öppnar ögonen och ser att jag kysser Fredrik på en trappa men jag tror först att det är Patrik. Jag går ut och det kommer fram en mamma med kinesiskt ursprung med en dotter och ett annat barn. Hon frågar om jag sätt min kompis som sprängde bomben men jag säger nej, då säger hon att golvet vid trappan var söndrigt så hon kan ha ramlat ner där. Men i nästa sekund står Frida bredvid mig.
*
Efter detta vakna jag..
*
Konstig dröm? Sätt för mycket på action movies? Haha vet inte ;)
_
Undra om någon ens orkat läsa detta.. :)

Kommentarer
Postat av: Eira Ljungberg

Haha udda dröm <3

Jag tror jag kan på söndag. Kan kolla med andra utbytesstudenter hur det passar dom :)

2011-04-05 @ 19:34:37
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/
Postat av: Kjartanlouise

I like your website. Good job.

2011-11-25 @ 15:49:55
URL: http://kjartanlouise.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0