Mysig dag!

Har haft en riktigt skön dag hittills :)
Vaknade av mig själv vid 09.00. Då kollade jag på "The vampire diaries". Vid halv elva åt jag frukost
som bestod av:
(1 person)
*En liten bit gurka
*En tomat
*Några sockerärts långa sånna ni vet. Inte bara fröna utan hela "pinnen" lixom^^
*2 ägg
*Salt och peppar.
*Smör/olja att steka i.
Gör såhär:
1. Vispa äggen i en bunke tillsammans med saltet och pepparn (beroende på hur starkt ni vill ha det).
2. Smält smöret/oljan i en teflon-stekpanna.
3. Häll i äggsmeten och "rör om" med en plast visp.
4. När äggröran är fast -> stäng då av plattan och ställ stekpannan bredvid.
5. Hacka sockerärtorna i 1cm stora bitar.
6. Blanda sockerärtorna med äggröran så de blir lite varma, låt ligga i stekpannan.
7. Gör tärningar av tomat och gurka, lägg på en talrik.
8. Häll över äggröra/sockerärtor "högen" på talriken och ät :D.
*
*
Bara för att jag är bäst på att förklara saker, vore kul om ni testa det dock, mycket gott var det!
Efter det åkte jag till stan och shoppa lite och efter det direkt till gymmet där jag gjorde ett pass. Väl hemma vid halv fem, duschade jag sen la jag mig på sängen och somna så skönt. Men så ringde syrran vid halv sex så då vakna jag ;).
Städa rummet och ätit har jag gjort efter det tills nu :)
Snart kommer Selma och Emma så blir de film och god kladdkaka :D
Planerna vi hade blev inställda så de blir filmkväll ;)
Vårat schema för resten av vår-terminen suger.
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0