Lovely day!

Min dag har varit minst sagt underbar!
Den börja med att jag pallra mig till skolan, hade företagsekonomi och fick veta att min geografi/engelska lärare va sjuk. Så då slutade jag 9.40 (gick i skolan 8.30-9.40..). Ja var hemma igen 10.30 så då satte jag på "Brother bear 2". Den var mysig! Men enligt mig; inte lika bra som första. Sen när den var klar satte jag o pappa upp våran nya 46tum LED-TV, supersnygg är den! Och ja nu,, sitter jag i soffan (har nyss kommit från stallet och ätit) och snart är det halv åtta hos mig! Älskade program asså!
För den som inte visste älskar jag att laga mat till människor, därför det programmet är så bra :D
Hoppas alla haft en superduper wonderful day!
I will always love you. No Matter What.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0