Måndag som alla andra måndagar.

Jag e trött och vill bara försvinna under täcket.
Dagen var helt okej, va i skolan och Ylva måla en tattoo på mig (dock med bläck) ;), super snygg blev den :D.
Efter skolan blev de hem, äta -> till stallet -> hem kolla "halv åtta hos mig", duscha, plugga, äta och nu sitter jag här.
Föresten, i morse när jag gick ut var det grått överallt! Det lukta illa också! (Ute alltså!)
Märkte någon av er detta idag? :O
Jag tyckte de va lite konstigt i alla fall :P
Jag fick även ett samtal idag om en grej som gjorde mig mycket glad :D Jag kan berätta när jag vet hur det blir med den saken men det får ni höra på tidigast söndag i sånna fall ;).
Imon blir det prov och till simmhallen på idrotten. Hoppas det kommer MASSOR av snö i natt så man inte kommer ut..
förlåt för mitt tråkiga, spridda, sura inlägg men detta e sån där dålig dag.
Nu skall jag sova alla trevliga människor, sov gott allesammans!
Här kommer bliden på mina American pancakes, dom ser inte så goa ut men dom var underbara!
De e banan brevid och sirap på ;)
// Victoria.

Kommentarer
Postat av: Mick

Härlig blogg :) Kika gärna in på min och säg vad du tycker!

Ha det bra! :)

2011-01-25 @ 17:26:50
URL: http://mick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0