Vem blir det nu då?!

Hemma från skolan. Fick sluta tidigare idag!
Fick reda på att min nuvarade engelska/geografi/"klass" lärare skall sluta. Vet inte riktigt om jag är glad eller ledsen. Känns så hemskt att säga att man är glad. Men jag har inte lärt mig någonting på lektionerna och det vill jag egentligen göra. Jag har obligatoriskt engelska A,B och C. Hur skall jag kunna engelska C om jag inte lär mig ngt i engelska A och hur skall jag klara mig ett år i USA om jag inte kan något? Hon verkar vara en underbar lärare, men inte till gymnasie elvever. Jag önskar henne i alla fall all lycka i framtiden!
I alla fall. Efter skolan gick jag till Kungsmässan med Emma o Selma. Jag skulle bytt en tröja men det blev inte så :P istället köpte jag hamburgare på donken..
Nu när jag äntligen är hemma skall jag sova en stund (A). Efter det skall jag till stallet och pyssla!
Ha en bra dag! nattinatti ;)

Kommentarer
Postat av: selma

vickan, passa dig när du skriver! :D

2011-01-26 @ 22:03:23
URL: http://selmaemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0