A night that ended early.

Var på Veronica Maggio igår kväll, det var väl okej. Stog och knödde långt fram men verken såg eller hörde särskilt mycket. Hade en tjej framför mig som slängde sitt hår i ansiktet på  mig hela tiden :/
Vi gick i alla fall bak och det var skönt, stog och prata och lyssna :)
Konserten var inte så lång och Liseberg stängde till och med grindarna.. Det var asså en del folk (18 000 läste jag i tidningen).
Här är i alla fall lite söta bilder :D
Alexandra och Klara
En del folk, eller? (ja stog vid detta fotot ganska långt fram, tänk då hur många som va bakom..)
Klara & Jag i "Lisebergs Lustgård".
Nu blir det att åka och vara barnvakt, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0