I do really miss You.

En lång helg som lider mot sitt slut.
Fredagskvällen var jag i Slottsskogen sedan hemma med Jossan som sov över. Upp halv fem på lördag för att cykla till spårvagnen och ta den till jobbet.
*
Efter jobbet blev de stressa stressa och till Kungsmässan där ja skulle representera programmet jag går på min skola. Det blev mest att måla naglarna på små barn men det va jätte roligt ändå :D
'
När ja kom till Mölndal fick ja veta att ja skulle in till Cortégen med Alex, Jossan och Lollo, så då blev de en sväng där. Jag tyckte dock det va lite tråkiga saker i år :/.
Sen hämta cykeln och på vägen hem köpte jag godis. Halv 10 åt jag middag, sedan plocka ja i ordning och la mig.
'
I morse gick ja upp halv sex för att jobba till 12. Sedan åkte jag och var barnvakt, blev hämtad av pappa och har nu ätit och pluggat lite.
'
Hoppas alla haft en skön helg! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0