Nostalgi!

Just so you know! Jag älskar Thomas Ledin's låtar: "Vi är på gång" & "just nu". Jag prata med Eira om nationella prov och att det ett år var att man skulle skriva ett musikminne och jag kom precis på ett!
Här kommer en snabbis om det då:
Låten "Vi är på gång" får mig att tänka på när jag var i Örebro på cup med flickor 95 för ett par år sedan. I våra vita bilar satte vi på denna låten och sjöng för fulla halsar! Vi kom även på rörelser till den o fy tusan vad roligt det var!
Denna cupen var den bästa jag någon varit på för det var så himla roligt med alla i laget, jag spela fotboll (vilket jag nu slutat med) och jag träffa ju en go stockholmare ;).
Örebro 2008 (?)
Vår slogan: "Mölndals tjejer finfina grejer!"

Kommentarer
Postat av: paula

åh, va härlig bild! fotboll&sommar, blir ju inte mycket bättre!!

haha, oj nu blir jag förvånad över att det finns en sak du inte har stenkoll på!!!:O men TACK!;)



okeeej, jaa jag håller med dej, sommarfotboll ska det vara, inomhusfotboll kan ju vara bland de tråkigaste och spela med underställ är inte heller så kul..

hur e det med knäna nu då?

men vi får hoppas på att vi kommer till ett varmt ställe eller så spelar vi bara på vår/sommar terminen!;)

(oj vad långt det blev!!)

KRAM

2011-05-03 @ 21:19:34
URL: http://psintheus.blogg.se/
Postat av: Eira

Åh vad kul! :D Det tyckte jag också!!

Paula kan inte i helgen men frågade om det gick nästa istället. Funkar det för dig? Kram tillbaka :D

2011-05-04 @ 14:19:07
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0