Day 9

Day 09- Something you’re proud of in the past few days

Okej, något jag är proud of.. Jag är faktiskt ganska stolt över att jag sa ifrån till J & J idag i klassen. Kanske inte så glad att jag skällde så mycket på dom men att jag faktiskt vågade säga ifrån.
Jag säger ofta att "jag skall säga till den eller jag skall ta o prata med den mellan 4 ögon". Men i själva verket är det vad jag vill, men inte vad jag vågar göra.
Men idag så var det droppen, jag riktigt "släppte bomben" och sa ifrån. Även om det inte blev så stor reaktion från J & J så kändes det som att andra reagerade på det och tog åt sig, vilket kändes skönt (då dessa är med i J & J's "gäng").
Men jag hade aldrig klarat det om jag inte vetat att i stort sätt hela min klass fanns bakom mig. Tack så mycket för det!


Kommentarer
Postat av: Eira

Starkt av dig att våga säga ifrån! :) Det krävs mycket mod för att kunna göra det.



Tack så jätte mycket! :D Hoppas jag också

2010-12-21 @ 19:53:33
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0