Jullov!

Nu har jag äntligen fått jullov. Dagen börja inte bra..
Jag kom till stationen 5 min innan pendeln skulle gå men den va självklart sen. Så efter 40 min kom en ersättningsbuss som åkte till Kungsbacka men stannade på alla vanliga hållplatser.
Halv 10 var vi i alla fall i Kungsbacka och i skolan var vi 09.40 (missat 40 min av skolavslutningen). Ambisiösa som vi är stanna vi på 2-3:ornas avslutning för att få se hela.
Min underbara rektor berätta en fin historia om sin pappa och jag tror i alla fall att hälften av dom som var där börja gråta, jag var en av dom.
I alla fall. Efter skolan åkte jag hem till I med E1, E2, R och S. Vi fika, gjorde fina julkort, jag sov en stund och så tog vi massa fina kort och massa tjöt ;)
-> I, E1, S, Jag & R (E2 tar kort) Underbara flickor
Efter det blev det hem, ta de lugnt och sedan vidare till stallet och pyssla lite med hästen och ta en power walk promenad hem, skönt! Nu ligger jag i min underbara säng med min underbara syster och skall snart sova. Som sagt jullov, så nu får jag allt sova ut!
Alla dagar förutom dom jag skall jobba.. Aja långt inlägg som ingen orkar läsa ;) pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0